teleporady
Nocna i Świąteczna Opieka Zdrowotna

Nocna i Świąteczna Opieka Zdrowotna

INFORMACJA DLA PACJENTÓW

Z powodu wprowadzonego stanu zagrożenia epidemicznego, Szpital św. Anny w Piasecznie przeprowadza dodatkową weryfikację stanu zdrowia Pacjentów. W związku z tym, w pierwszej kolejności prosimy o kontakt telefoniczny w celu przeprowadzenia wywiadu lekarskiego.

Tel. 22 735 41 08

Nocna i Świąteczna Opieka Zdrowotna działa od poniedziałku do piątku, w godzinach od 18.00 do 8.00 rano kolejnego dnia, czyli po godzinach pracy poradni POZ oraz w weekendy, święta oraz inne dni ustawowo wolne od pracy - całodobowo.

Narodowy Fundusz Zdrowia uruchomił Teleplatformę pierwszego kontaktu (TPK)

W razie nagłego pogorszenia stanu zdrowia, poza godzinami pracy podstawowej opieki zdrowotnej, Pacjent ma możliwość skontaktowania się z Teleplatformą pierwszego kontaktu (TPK). Dzwoniąc pod bezpłatny, ogólnopolski numer TPK: 800 137 200 pacjenci otrzymają niezbędną pomoc medyczną od poniedziałku do piątku, w godzinach od 18.00 do 8.00 rano kolejnego dnia, czyli po godzinach pracy poradni POZ oraz w weekendy, święta oraz inne dni ustawowo wolne od pracy - całodobowo.

Teleplatforma nie zastępuje świadczeń udzielanych przez nocną i świąteczną opiekę zdrowotną, której zadania pozostają bez zmian.

Więcej informacji znajdą Państwo w poniższym załączniku:

TPK - zasady działania

 

Plakat dotyczący TPK

 

 

Nocna i świąteczna opieka zdrowotna

"