EMC IM SA wśród najbardziej pożądanych pracodawców

Zajeliśmy 11. miejce w kategorii Zdrowie i Medycyna

Pracodawcy walczą o uwagę przyszłych kandydatów na różne sposoby. Którym pracodawcom się to udaje i zasługują na uznanie w oczach studentów? Jakie mają oczekiwania studenci wobec potencjalnych pracodawców? Ile chcieliby zarabiać w przyszłości? Odpowiedzi na te i inne pytania poznaliśmy 18 września 2018 r. podczas Gali Universum Awards 2018, w czasie której pracodawcom uznanym przez studentów za najlepszych zostały wręczone wyróżnienia.

Badanie Universum Talent Survey to największe na świecie tego rodzaju przedsięwzięcie, w którym bierze udział ponad 1,5 miliona studentów i młodych profesjonalistów z ponad 60 krajów.  W Polsce w tegorocznej edycji badania udział wzięło ponad 17,5 tysiąca studentów z 71 polskich uczelni wyższych, studiujących na 112 kierunkach.

W rankingu Universum Most Attractive Employers Poland 2018 prezentowane są wyniki studentów kierunków biznesowych, inżynieryjnych, informatycznych, medycznych, nauk ścisłych, humanistycznych oraz prawniczych. Najlepsi pracodawcy zostali wybrani w siedmiu kategoriach: Biznes, Inżynieria, IT, Nauki ścisłe, Zdrowie / Medycyna, Prawo, Nauki humanistyczne / Edukacja / Sztuka, w każdej kategorii wyłoniono 100 pracodawców

W kategorii Zdrowie/Medycyna czołówka najbardziej pożądanych przez studentów pracodawców prezentowała się następująco:

  1. Centralny Szpital Kliniczny MSWiA w Warszawie
  2. Ministerstwo Zdrowia
  3. Grupa Lux Med
  4. Centrum Medyczne ENEL-MED
  5. Centrum Medycyny Sportowej
  6. Medicover
  7. Polpharma
  8. Instytut „Pomnik - Centrum Zdrowia Dziecka”
  9.  Dr Irena Eris
  10. Bayer
  11. EMC Instytut Medyczny  SA

W czasie Gali Universum Awards 2018 pracodawcy mogli się dowiedzieć, którzy z nich zostali przez studentów uznani za najbardziej atrakcyjnych oraz poznać polskie i globalne trendy wynikające z badania. W czasie panelu dyskusyjnego przedstawiciele TVN, Deloitte, IKEA i Grupy Lux Med podzielili się z uczestnikami swoimi doświadczeniami związanymi z rekrutacją i budowaniem marki pracodawcy.