teleporady

Polityka Jakości

Świadczymy szeroki zakres usług medycznych dążąc do utrzymania ich jakości na najwyższym poziomie, poprzez:

  • zapewnienie kompleksowej opieki medycznej,
  • dbałość o wysoki standard oferowanych usług,
  • poprawę dostępności do usług medycznych,
  • dążenie do zwiększenia poziomu satysfakcji pacjentów.

Przyjęte zamierzenia realizujemy poprzez:

  • udzielanie fachowych świadczeń,
  • starannie dobierając kadrę,
  • stałe szkolenie pracowników,
  • stosowanie nowoczesnej aparatury medycznej,
  • przestrzeganie praw pacjenta,
  • zorientowanie na pacjenta,
  • dbałość o higienę i estetykę pomieszczeń,
  • wnikliwą analizę ankiet satysfakcji pacjentów.
     

Pacjent ma prawo do:

  • świadczeń zdrowotnych odpowiadających wymaganiom aktualnej wiedzy medycznej,
  • informacji o swoim stanie zdrowia,
  • zachowania w tajemnicy przez osoby udzielające świadczeń zdrowotnych informacji związanych z pacjentem, w szczególności z jego stanem zdrowia,
  • wyrażenia zgody albo odmowy na udzielania świadczeń zdrowotnych,
  • zgłaszania działań niepożądanych produktów leczniczych,
  • poszanowania intymności i godności, w szczególności w czasie udzielania świadczeń zdrowotnych,
  • dokumentacji medycznej dotyczącej stanu zdrowia oraz udzielonych świadczeń zdrowotnych,
  • zgłoszenia sprzeciwu wobec opinii albo orzeczenia lekarza,
  • poszanowania życia prywatnego i rodzinnego,
  • opieki duszpasterskiej, przechowywania rzeczy wartościowych w depozycie.


 W razie pytań, prosimy o kontakt z Biurem Rzecznika Praw Pacjenta:

  • 800 190 590

Infolinia czynna pn.-pt.: 09:00-21:00

" "